تمدید دفترچه کارشناسی سال 1397
با عنایت به فرارسیدن موعد تمدید دفترچه های کارشناسی خواهشمند است کلیه مدارک زیر را تا تاریخ 97/6/18 به مرکز تحویل دهید لازم بذکر است که سایت دسترسی استانی جهت ثبت مدارک تکمیل شده محدود بوده لذا در صورت ارائه مدارک بعد از تاریخ مذکور تمدید انجام نخواهد شد.
تمدید دفترچه های کارشناسی صرفاً یکبار و بصورت گروهی و از طریق مراکز استانی انجام خواهد شد و مرکز امور مشاوران حقوقی ،وکلا و کارشناسان رسمی قوه قضائیه(مرکز تهران) به مراجعات انفرادی جهت تمدید دفترچه ترتیب اثر نخواهد داد.
مدراک لازم جهت تمدید دفترچه های کارشناسی برای یکسال (مدت اعتبار تا 98/8/30) :
1- دریافت مفاصا حساب مالیاتی مربوط به سال 1395(جهت صدور نامه دریافت مفاصا حساب با دفتر تماس حاصل فرمائید و زمان بر بودن پروسه دریافت مفاصا حساب را جهت تکمیل مدارک مد نظر قرار دهید)
2- مراجعه به واحد ابطال تمبر دادگستری و ابطال تمبر 5.000.000 ریالی در دفترچه کارشناسی
3- واریز هزینه تمدید دفترچه بحساب 0105497656005 بانک ملی بنام هیأت اجرایی مرکز امور مشاوران حقوقی ، وکلا و کارشناسان و ارائه اصل و کپی فیش مربوطه (رشته های امور ثبتی ،راه و ساختمان،حسابداری،وسائط نقلیه موتوری زمینی و تصادفات،تشخیص اصالت خط و امضا : مبلغ 1.000.000 ریال و سایر رشته های کارشناسی: مبلغ 500.000 ریال )
4- تکمیل فرمهای تمدید و عملکرد و تعهد نامه (روی عنوان فرمها کلیک کرده و فایل مربوطه را دانلود کنید .هر سه فرم خوانا ، کامل و ممهور به مهر کارشناسی باشد).
جهت انجام تمدید دفترچه کارشناسی برای دو سال (مدت اعتبار تا 1399/8/30) هزینه تمبر ابطالی در دفترچه و هزینه تمدید دو برابر خواهد شد.
۱۳۹۷/۰۶/۰۷، ۱۲:۵۲:۳۷ 5954