فرآیند تمدید اعتبار دفترچه های کارشناسی رسمی سال 1398
به اطلاع کلیه کارشناسان محترم میرساند بنابر دستورالعمل صادره از سوی ریاست محترم مرکز، فرآیند تمدید اعتبار دفترچه های کارشناسی رسمی در سال جاری بصورت کاملاً الکترونیکی انجام میشود بدین منظور لازم است کارشناسان محترم نسبت به رعایت موارد ذیل عنایت کامل را مبذول نمایند:
1- قبل از آغاز فرآیند تمدید کارشناسان محترم میتوانند فایل ویدئویی آموزش نحوه تمدید را مشاهده نموده و نسبت به اسکن مدارک خواسته شده اقدام و سپس به وب سایت تمدید مراجعه نمایند.
2- پس از بارگذاری مدارک و تکمیل اطلاعات تمدید، درخواست کارشناسان به مرکز کارشناسان استان ارجاع میشود تا توسط ریاست محترم هیأت مدیره مورد بررسی قرار گیرد. نتیجه تأیید و یا رد درخواست تمدید کارشناس در قالب پیامک نیز به وی اطلاع رسانی خواهد شد.
3- پس از تأیید درخواست تمدید توسط هیأت مدیره ، لازم است کارشناس مجدداً وارد سامانه شده و نسبت به پرداخت الکترونیکی حق عضویت خود اقدام نماید.
4- پس از پرداخت موفقیت آمیز حق عضویت ، اطلاعات تمدید کارشناس حداکثر تا 72 ساعت بعد در سامانه cms قوه قضائیه ثبت میشود.
۱۳۹۸/۰۸/۲۵، ۱۵:۴۸:۲۰ 4222